از تو تا من

دنبال کنندگان ۶ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
کلمات کلیدی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
  • ۹۷/۰۱/۰۵
    :(
  • ۹۷/۰۷/۲۱
    ...

حالِ این روزها...

دوشنبه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۶، ۰۶:۴۶ ب.ظ


نه خوبم و نه بد، نه خوشحالم و نه غمگین! همه حسهایی که این سالها دارم فعلاً به همین

منوال  بوده و بماند که دلم به شدت میخواد تموم بشه این بیقراریها! البت روزهای زیادی هم بوده که موارد بدش

چربیده به اوضاع خوبش! داغونتر شدم ولی خب شکر؛

شُکرهام از ته دلم نیست! گاهی به ادمهایی که میگن شکر حتی در سخت ترین شرایط زندگیشون!

 حسودیم میشه وحتی بعدش  اولین چیزی که به ذهنم میرسه اینه که آیا شُکرهایی که میکنن واقعیِ یا نه!

اصلا بگذریم! الباقی بماند که نگم شاید قابل تحملتر باشم...

 

#خدا دوست داری منو یا نه ؟!

# من چِمه!؟

# ...




  • my name is you!

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی