از تو تا من

دنبال کنندگان ۶ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
کلمات کلیدی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
  • ۹۷/۰۱/۰۵
    :(
  • ۹۷/۰۷/۲۱
    ...

تِلـــ سرگرام!

سه شنبه, ۱۷ مرداد ۱۳۹۶، ۰۵:۰۳ ق.ظ

توو گروه فامیلی با یکی بحثم شد! سر اجزای صورتِ یکی دیگه!

شعور هم چیز خوبیه ؟ چهره ادمها دست خودشون که نیست، صد تا علت و معلول وجود داره!

مهمتر از همه اصلاً خدا اینجوری خواسته ، من و تو چکاره ایم!

حالا شما بیا مثلاً بگو بخاطر اون چشم ِ چپش ، یا چمیدونم این بینی غیر متعارفش یا اصلاً هر چی

میشه فهمید فلانیه  !  بعدش فکر کنی خیلی خنده داره و همه هم میگن به به و چه چه ...

منم خیلی محترمانه به ایشون گفتم : داشتیم  از این دست حرفها خانم فلانی !

تازه میگه چی داشتیم ؟! منم توضیح دادم که چهره دست خداست ، چون دخالتی در انتخابش نداریم

درست نیست هر کدوم از اجزا رو اونم برای ادمی که خودش تو جمع نیست به سخره بگیریم بقیه هم

هر هر و کرکر راه بندازن!

میگه جنبه رو ببر بالا ، منم گفتنم جنبه چه ربطی به احترام داره !؟

ته اش به اینجا ختم شد که گفت تو رعایت جوانب داشته باش ما هولت میدیم !

منم گفتم : این چیزها هُل دادنی نیست ! همیشه رعایت کردنی بوده و هست !

زر زد دوباره که : برای طرف این قدر مهم نیست که برای تو مهمه !؟ بی خیال شو بابا ؟!!!

دست از کیبورد برداشتم و به خودم گفتم : دیگه ادامه دادنش ننگه ، جواب زر رو که نمیدن ... والا به خدا.


# کی میخوایم یاد بگیریم این چیزهارو! کی میخوایم کور رنگیو بذاریم کنار و پا رو خط قرمزها نذاریم...

# منم که اعصابم همینجوریش خورده ، دوباره با حماقت این و اون ، انگار نفت بریزن روم! گُر میگیرم...

# منو ببخش فامیل :)


  • my name is you!

تلگرام

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی